Et lunt julehjem

På boligpluss sin nettside fant jeg en lun julepyntet leilighet på St. Hanshaugen i Oslo. Her har de valgt å bruke brune toner og naturen som et tema for julen.

Jeg synes egentlig ikke at julen trenger å være helt rød selv om det er hva man er vant til. Denne leiligheten har like mye julepreg over seg som de tradisjonelle julepyntede hjemmene.

Man er ikke nødt til å pynte med nisser for at det skal være jul. Kongler, julekuler, stjerner, lysestaker og lykter kan gi den samme stemningen.

Jeg er vant til den røde, tradisjonelle julen, men jeg tror godt jeg kunne feiret jul i denne leiligheten også.

One thought on “Et lunt julehjem

Legg igjen en kommentar

