Blogg-året i bilder

Januar:

Januar startet med tantes bursdag. Siden hun er Astrid Lindgren fan, lagde jeg dette bildet til henne.

Februar:

Det begynte å bli lysere ute, men likevel var det godt å få stearinlys-holdere av mamma. Disse er i tillegg de fineste jeg vet om.

mars:

Vi klarte endelig å bestemme oss for hvordan bilder vi skulle få på lerret, og endte opp med utsiktene i våre hjerter: veggfjellet i Hamarøy, Hamarøyskaftet og Bodø by.

april:

Påskeferien på landet førte til denne deilige strikkeputen. Grå på ene siden, og hvit på den andre.

mai:

I mai var jeg på venninne tur til Trondheim hvor jeg trodde jeg skulle kjøpe mange fine interiør ting, men endte opp med gjennomsiktige penne holdere fra Åhlens, og to hvite bokser fra IKEA.

juni:

En dag i juni ble det plutselig malt «velkommen» på døra i gangen. Et av mine mange «plutselige» prosjekter.

juli:

Endelig sommerferie, og god tid til flere prosjekter. Maling av skrivebord, baderomsinnredning, gelender og vinduskarmer var noen av dem.

august:

I august var jeg på Hamarøy en stund, og da fikk jeg tid til å besøke Hamsunsenteret. Vakkert!

september:

Jeg hadde fortsatt litt kreativitet i meg etter sommerferien, og endte opp med å male noen hermetikkbokser blå.

oktober:

I oktober dukket denne stolen plutselig opp i pappas barndomshjem. Jeg pusset og pusset, og malte en del. Nå har han forresten funnet en til stol. Det skal opprinnelig være 3 eller 4 av dem.

november:

Begynte å bli ganske opptatt med skole og ikke minst ungdoms bedriften Spire Design ub. Her er betongknaggene vi har lagd.

desebmer:

I desember var det mørkt, og etter mye hard jobbing ble det plutselig jul. Godt med late dager.

2010 har vært et utviklingsår når det gjelder bloggen. Jeg har lært mye om blogging, og føler at jeg bare blir bedre og bedre jo mer jeg holder på med det. Jeg må nok prøve å bruke litt mer tid på bloggen selv om det ikke alltid er like lett.

Håper at dere vil fortsette å lese bloggen min i året som kommer. Godt nyttår :)

Legg igjen en kommentar

