Refreshment

Det har kommet en del nytt på rommet i det siste. Noe har jeg lagd selv (men det kommer i eget innlegg), noe har jeg pusset opp, og noe har jeg fått i julegave.

Denne fikk jeg i julegave hos tante. Egentlig er det flere bygninger, men jeg fikk ikke plass til andre enn Eiffeltårnet. Dette er nok det fineste på rommet nå.

Sminkespeilet fant jeg i pappas barndomshjem. Det var opprinnelig trehvit, men gjennom Spire Design fikk jeg det malt i denne herlige blå fargen. Det hører til en skuff, men den var litt ødelagt.

Selvlagde bilder som jeg gjorde ferdig i dag. Skal lage et innlegg om dem for nærmere beskrivelse.

Mesteparten av julen er pakket ned, men jeg har latt noe få stå litt lengre. Blomsterpottene har jeg lagd av hermetikkbokser kledd med maling og serviett.

Bildene får så merkelig lys, tror det har med at rommet er ganske lite også har jeg ikke så godt lys, men det får dere bare leve med..

One thought on “Refreshment

Legg igjen en kommentar

