Videreføre julens planter til hverdagen

Selv om julen er over, kan man videreføre julen litt ut i januar. I desember kjøpte jeg to små «juletrær» som jeg satt i et par hermetikkbokser som var dekorert med juleservietter. Siden plantene fortsatt er fine, synes jeg det var for galt å kaste de.

Slik så de ut i julen:

Og slik ser de ut nå:

Man trenger ikke alltid kjøpe fine, dyre blomsterpotter. Det handler bare om å være litt kreativ, også er det jo fantastisk bra for miljøet. Jeg liker veldig godt gjenbruk, og jeg synes at ett interiør blir mer personlig og spennendenår man blander litt nytt og gammelt, dyrt og billig.

Har du noen kreative gjenbruksideer du ønsker å dele? Send link til bloggen din da vel :)

Legg igjen en kommentar

