Fjernkontrollholder

Dette må være den smarteste gaven jeg noen gang har kjøpt. Det var pappa som fikk den til jul fordi han alltid har vært nødt til å lete etter fjernkontrollen når jeg har brukt den. Denne fjernkontrollholderen har nå fått sin fasteplass på avlastningsbordet i mellom godstolene. Den er praktisk og dekorativ, og jeg klarer faktisk å huske å sette fjernkontrollen på plass når jeg er ferdig å bruke den.

j-me Cosy Remote Tidy bestilte jeg fra bonordisk.

 

Legg igjen en kommentar

