Åker til Stockholm!

Spire Design ub (ungdomsbedriften til klassen min) satte som mål da vi startet bedriften å dra på Stockholm furniture fair. De fleste var vel litt skeptisk på om vi kom til å klare det, men på tirsdag drar vi!

Vi har tjent 16 000, og resten av pengene hjelper skolen vår med. Jeg er enda i sjokk og tror ikke det kommer til å gå opp for meg før vi lander på Arlanda.

Jeg var i Stockholm sammen med mamma og pappa sommeren i 2003, men da var jeg bare 11 så jeg husker ikke så mye av hvordan det så ut. Det blir derfor spennende å se om jeg kjenner meg igjen.

Vi skal jo ikke være på messen hele tiden, og derfor trenger jeg litt shopping- og mat tips til hvor vi bør dra. Har du vært i Stockholm, og vet av noen bra steder så nevn i fleng ;)

meg og mamma med hva jeg tror er riksdagen og slottet i bakgrunnen?

meg i en gågate i Stockholm, noen som vet hva denne heter?

På junibacken sammen med Astrid Lindgren

Leker pippi på Junibacken.

Legg igjen en kommentar

