NIB utfordring – oppbevaring

Utfordringen for februar er oppbevaring. Jeg vil vise frem to tips som jeg synes funker utrolig godt.

Siden badet også fungerer som vaskerom, bruker det å bli en del vaskemidler, grønnsåper og div. Disse har vanligvis brukt å stå gjemt bak gardinen i vinduet, men for en stund siden fant vi en kurv som akkurat fikk plass mellom kommoden og vaskemaskinen. Nå blir det pent gjemt bort, samtidig som de er lett å hente frem.

Det andre tipset er allerede godt representert hos andre i denne utfordringen, men jeg synes de er så geniale at jeg må også vise frem.

Disse oppbevaringseskene fra IKEA finnes i mange størrelser alt etter hva du skal oppbevare. Jeg synes de tar seg godt ut på skrivebordet samtidig som de gjemmer alt fra ladere til småting.

Legg igjen en kommentar

