Stockholm furniture fair 2011

Da har jeg kommet hjem igjen etter noen fantastiske dager i Stockholm. Vi har hatt en del uflaks med fly som hadde problemer da vi skulle nedover, og fly som ble forsinket pga. snøkaos da vi skulle hjem, men uten om dette har vi hatt det kjempe bra.

Vi var to dager på Furniture fair, og jeg er glad vi fordelte det slik for det var MYE å se. Hele tre haller var fylt med alt av møbler og belysning, og det ble mange inntrykk å ta inn over seg.

Utenfor Stockholmsmässan

Utstillingen til Moooi

Er ikke sikker på hvem som hadde laget denne, men den skiftet farger og var veldig tøff.

Stilig lys-installasjon fra Flos

Her sitter jeg i «The koop chair» som er designet av Karim Rashid. Det var en konkurranse om å ta bilde av seg selv i denne og poste bildet på facebookgruppen til Martela.

Mange designklassikere stilt ut i inngangshallen på messen.

Jeg skal lage et eget innlegg om selve Stockholm, men det får bli i morgen. Nå skal jeg bake morsdagskake til mamma.

Legg igjen en kommentar

