Snakker om væromslag!

I løpet av natta gikk det fra å være 9- grader til å bli 5+ grader. Dette har jo selfølgelig ført til mye is og glattføre. De fleste synes nok dette er plagsomt og irriterende (inkludert meg selv), men det er perfekt for å få tatt noen kule bilder!

 

For øvrig vil jeg beklage for dårlig blogging og mye naturbilder den siste tiden. Jeg prøver nemlig å finne ut hva jeg skal bli når jeg bli voksen, og hittil er det NKF og KHIO/KHIB som tiltrekker meg, men jeg har hørt mye dårlig om NKF og jeg tror sjansene for å komme inn på Kunsthøgskolen er heller lav. Men jeg søker på det jeg kan, og håper på det beste.

God helg :)

3 thoughts on “Snakker om væromslag!

  1. Ja herre gud ! Det var helt sykt . Gårdsplassen våres er som en skøytebane ;) Kule bilder . Lykke til med yrkesvalg , og takk for kommentar på bloggen min :)Ønsker deg ei fin helg .
    Janne

Legg igjen en kommentar

