Prosjekt: boks til hårpynt

Vinterferien er nesten over, og jeg kan ikke si at jeg fikk gjort noe særlig av det jeg hadde planlagt. Jeg hadde forberedt meg på et par kreative prosjekter, men det eneste som ble lagd var en liten boks for å ha hårpynt i.

Heldigvis har tiden gått til jobb, og ikke latskap. Så lenge det betyr at jeg har tjent litt penger, er det ikke farlig om jeg ikke fikk gjort så mye annet.

Her er resultatet av det ene prosjektet jeg fikk gjort, og det var ikke en gang et av mine planlagte prosjekt:

Det var den runde boksen som jeg har lagd tidligere som var inspirasjonen til den nye. Bokstavene er lagd med en stensil som jeg har kjøpt, men det ble ikke helt bra. På andre siden skal det stå harnåler.

Nå er det tid for å nye siste rest av ferien, og forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake neste uke.

Legg igjen en kommentar

