NIB utfordring: Gjør det selv

Utfordringen for april er gjør det selv, noe som passet meg perfekt siden jeg elsker redesign og oppussing. Jeg slet med å bestemme meg for hva jeg skulle velge, men jeg fant ut at lyspæreknaggene vi lager i UB bedriften på skolen, Spire Design, passet godt til denne utfordringen.

Knaggene er ikke det produktet vi har solgt mest av, det er nemlig lp-skålene, men etter Fjeldborg var så grei og skrev om dem på bloggen sin, har bestillingene rast inn nesten daglig de siste ukene. Noe vi setter veldig stor pris på.

Disse er ufattelig enkel å lage, men krever en del utstyr og tid. Kanskje vi røper hvordan vi har gjort det etter bedriften er lagt ned ;)

10 thoughts on “NIB utfordring: Gjør det selv

  1. åja! var de hjemmelaget!? de er superfine! flinke dere! jeg har lenge hatt planer om å lage slike selv! når jeg får tid… Lykke til hos NIB!

Legg igjen en kommentar

