Dekorert skoeske

Jeg fant ei skoeske som bare lå og slang, og bestemte meg for at den skulle jeg gjøre noe med. Midt i idemyldringen, fant jeg et gammelt blad som het Tuppen. Da jeg så at alle bildene var i svart hvit, fant jeg ut at det måtte passe godt. Tegneseriebladet var i perfekt størrelse da jeg brukte hele bladet på skoeska.

Det jeg gjorde var å klippe ut bilde for bilde, og  lime dem på med decoupage lim. Til slutt la jeg to lag med lim over slik at overflaten ble glatt. Kjempe raskt og enkelt!!

Legg igjen en kommentar

