Har du ei leilighet i Trondheim å leie meg?

Jeg har kommet inn på skole i Trondheim. Fra høsten av blir jeg interiørstudent på Norges Kreative Fagskole! Jeg gleder meg kjempe masse og har allerede begynt planlegginga. Det blir litt skummelt og flytte så langt hjemmefra, men heldigvis kom venninnen min inn også.

Hvis du tilfeldigvis skal leie ut ei leilighet eller vet om noen som leier ut fra august, så si gjerne i fra. Vi håper å finne ei treroms slik at vi får hvert vårt rom, men det er vanskelig siden prisene er så høye..

Legg igjen en kommentar

