Det har og kommer til å være stille på bloggen min frem til 17. mai, for jeg er nemlig russ i år. Jeg storkoser meg med russetida, men i morgen reiser jeg med Spire Design ub til Oslo for å delta på NM for ungdomsbedrifter. Mens resten av klassen reiser hjem igjen på fredag, har Michelle (venninna mi) og jeg bestemt oss for et par ekstra dager i hovedstaden. Det skal bli deilig, og kanskje får vi gjort noen russeknuter mens vi er der.

I mens dere venter på at jeg skal begynne å skrive regelmessig igjen, kan dere nyte dette bilde som jeg tok i biblioteket på Universitet i Nordland (som er i Bodø).

Legg igjen en kommentar

