Vakre hotellopphold

Som jeg advarte i forrige innlegg kom det til å bli lite blogging akkurat nå, og det har det jaggu blitt. Jeg har ikke tenkt på bloggen en gang, det er for gøy å være russ! Også har jeg jo vært i Oslo da. NM var veldig stort, inspirerende og gøy. Vi vant ikke noe, men det gjorde ingeting for det var så mange flinke folk der.

Jeg tenkte å vise noen bilder fra de to hotellene jeg lå på, først Thon hotell Arena i Lillestrøm under NM, og så Comfort hotell Express i Oslo.

Thon hotell Arena var et gigantisk hotell med rom som føltes fantastisk luksuriøse. Det lå vegg i vegg med Norges varemesse, noe som var bra da det var der messen holdt til. Jeg synes det var et veldig behagelig av avslappende hotell, og de hadde spa.

Comfort hotell Xpress er det kuleste hotellet jeg har vært på. Bare det å kunne sjekke inn og ut selv på en pc, var helt herlig. Det var veldig ungdomslig, men det var mange godt voksne som også overnattet der. Det som var litt negativt var at de ikke hadde frokostsal, men man kunne få en frokostpose på rommet, og det lå like ved rockerfeller slik at det var litt bråk om natten. Jeg vil likevel anbefale hotellet, særlig hvis du er opptatt av design.

(selv om det kan virke slik, er ikke dette innlegget på noen måte sponset av noen av hotellene)

Legg igjen en kommentar

