Moodboard gjennom tidene

Det er ikke alltid like lett å være kreativ hele tiden..Har nettopp begynt på årets siste oppgave: Mitt hus. Jeg må som vanlig lage et moodboard først for å vise hvilken stil og stemning jeg ønsker, men jeg begynner å gå tom for ideer. Har sett gjennom alle moodboardene jeg har lagd dette året, og tenkte jeg kunne legge dem ut her.

Første moodboardet jeg lagde, i 2. klasse. 

Et av de første jeg lagde i 3. klasse. Det fineste og mest kreative jeg har lagd.

Dette ble lagd i stillære, da vi hadde om Art Nouveau.

Moodboard til et kjøkken i fransk landsstil.

Dette var til et lunt og behagelig baderom.

Nå trenger jeg bare å hoste opp noen ideer til to moodboard, et til mitt hus og et til Bauhaus, så kan jeg ta sommerferie den 17. juni.

One thought on “Moodboard gjennom tidene

  1. Kjempefine moodboard du lager!! :) Tenker du å studere interiør videre? Jeg går 2. året på interiør ved Norges Kreative Fagskole, der hadde du passet godt inn! Det går sikkert i mye av det samme som du har lært, men går kanskje litt mer i dybden og har gjerne litt mer omfattende oppgaver? Vet ikke hvordan det er på den skolen du går nå, men du hadde passet på NKF! :)

Legg igjen en kommentar

