«loppe» søndag

I dag skulle det være loppemarked på en skole her i byen. Jeg dro dit spent og klar for å gjøre noen kupp, men etter 15 min var jeg ferdig og kom bare ut med et bilde av Audrey Hepburn.

Jeg misunner alle som bor lengre sør i landet, det virker som om det er der de beste loppene befinner seg. Jeg finner værtfall aldri noen kule retro ting på loppemarkedene her i Bodø..

Forrige uke gjorde jeg værtfall et kupp da de hadde salg på lampehuset. 50% rabatt på verdens kuleste skrivebordslampe, 199 kr.

Ha en fin søndagskveld :)

Legg igjen en kommentar

