Nå er jeg interiørkonsulent!

Endelig er jeg ferdig på vgs. og kan nå tituleres som interiørkonsulent. Dessverre gikk ikke eksamen på fredag så bra, men det skal overhodet ikke hindre meg i å komme inn på Kunsthøgskolen!

Her er den siste oppgaven jeg leverte inn, «Mitt hus»:

Dette er virkelig drømmehuset! En etasje med tre soverom, bad med badstue, åpen kjøkken/stue løsning, vaskerom og ikke minst en stor platting utenfor. Huset fant jeg hos Trivselhus.

Moodboard som viser min stil.

Materialcollage som viser møblene til hoved soverommet.

Nå tar jeg sommerferie fra skole, men slett ikke fra bloggen. I høst blir det påbygning til studiekompetanse i stedet for NKF. Tar et » vente år» før jeg søker meg inn på kunsthøgskolen.

 

 

5 thoughts on “Nå er jeg interiørkonsulent!

  1. Koselig du har «innredet» huset ditt :) En vakker dag får du det som du vil ha det tenker jeg ;) Interiørkonsulent er virkelig et yrke jeg kunne ha tenkt meg , i dag er jeg kokk . I en alder av 39 er det vel for seint eller …. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
    Hilsen Janne

  2. Gratulere som interiørkonsulent! Da har du nok en spennende framtid foran deg! Jeg anbefaler ett halvt år på denne folkehøyskolen i danmark: http://www.designhojskolen.dk/. Det er ett fantastisk springbrett videre på alle måter, samt at danskene har så mye herlig å komme med når det gjelder design.
    Takk for hyggelig komentar på bloggen min og lykke til videre.
    Hilsen Elisabeth

    eijla.blogspot.com

  3. Kjempefint moodboard! Takk for kommentar inne hos meg! Ang. hvor jeg finner bilder og inspirasjon så er jeg mye inne på weheartit.com og gettyimages.com. Weheartit har masse fine bilder i god kvalitet som du kan låne mot å oppgi kilde såklart ;) God sommer!

Legg igjen en kommentar

