Mitt nyeste oppussingsprosjekt

Jeg tror ikke det går en sommer uten at jeg pusser opp noe. Det neste som står for tur er hybelen som tilhører huset. Her skal jeg mest sannsynlig bo det neste året mens jeg tar påbygning til studiekompetanse.

I dag har jeg begynt å gjøre klart kjøkkenet for maling. Det er litt rart å skal male over fargen som er nå fordi den minner meg om da jeg var mindre og tante bodde der. Da sprang jeg alltid rundt hjørnet for å se hotel cæsar og spise popcorn. Men skal jeg bo der, så trengs det litt lysere farger.

Rommet har til nå fungert som mammas hobbyrom, men det skal flyttes opp til kontoret som også skal pusses opp i sommer.

Ha ei fin helg :)

2 thoughts on “Mitt nyeste oppussingsprosjekt

  1. Hei og takk for kommentar inne hos meg:)
    Så gøy med oppussing, kjenner det klør i fingrene etter å begynne på et nytt prosjekt nå når vi er ferdige med alt her. Men så er det godt med en pause og:)
    Kommer gjerne tilbake innom deg.
    God helg!
    Klem

Legg igjen en kommentar

