Trenger litt header hjelp

Jeg har desverre ikke photoshop eller illustrator på pc’en og får derfor ikke lagd noen ordentlig header. Ikke har jeg så veldig mange ideer heller..

Hvis noen ønsker å ta på seg oppdraget med å lage en header til meg hadde det vært helt supert :) Du kan til og med få litt betalt, så lenge det ikke blir alt for dyrt.

Jeg lurer på om jeg skulle hatt et nytt navn på bloggen også, malins interiør og kreativitet er jo ikke akkurat originalt, eller hva? Men jeg vet ikke om man kan bytte bloggnavn på wordpress uten å måtte lage ny blogg? HJELP! :)

One thought on “Trenger litt header hjelp

Legg igjen en kommentar

