Hvem er du?

Jeg har sittet å fundert litt på bloggen, hva jeg bør skrive mer om, hva jeg kanskje skal slutte å skrive om, og hvem som egentlig leser bloggen min.

Månedens design er noe jeg har skrevet en stund, men jeg lurer på om det kanskje ikke passer inn på bloggen? Men hvis det er noen som leser det og synes det er interessant, er det jo dumt å slutte med det.

Jeg ser også på telleren at det er noen som leser, men jeg vet ikke så mye om hvem dere er.. Derfor hadde  jeg blitt veldig glad for noen ord i gjesteboka om hva dere liker å lese, og hva som kanskje kan forbedres? Hvis du selv har en blogg, kunne det vært gøy å lese :)

Ellers er jeg for tiden opptatt med del to av prosjekt oppussing. Kjøkkenet er ferdig malt, og nå har jeg begynt på stuen, som skal bli grå. Jeg skal vise bilder av kjøkkenet når alt er ferdig, og det ikke står hauger med ting der..

One thought on “Hvem er du?

  1. Jeg synes bloggen din er kjempefin! Og det er spesielt gøy å se dine oppussingsprosjekter med før og etter bilder :) Det er også kjekt å lese om tiås og triks som du deler! Ellers synes jeg også månedens design er kjekt å lese, for det gir andre øynene opp for nytt design eller gammelt design som er ukjent for mange. Det er en flott måte å bli kjent med designere på :) Liker bloggen din kjempegodt! :) God sommer!

Legg igjen en kommentar

