Sommerkos og gavekort

Det har kanskje vært litt for stille på bloggen i det siste, men jeg har vært altfor opptatt med dette:

I dag derimot var jeg på Løwini, en av byens designbutikker, og brukte et gavekort jeg fikk for lenge siden. Har vært innom og prøvd å bruke det mange ganger, men har aldri klart å bestemme meg…Etter ei lang stund der i dag, kom jeg ut med dette:

Et krus og to asjetter fra Marimekko. Skal nok etter hvert kjøpe flere asjetter, men to fikk være nok denne gangen.

Tre telysholdere med ulikt mønster. Tror ikke det er et spesielt merke.

2 thoughts on “Sommerkos og gavekort

Legg igjen en kommentar

