roses

I dag har jeg kjøpt to roser, en til meg selv og en til rosetoget i Bodø i kveld. Jeg håper alle som har mulighet stiller opp. I en slik tid er det viktig å vise kjærlighet og glemme han som ikke fortjener å nevnes med navn.

Jeg synes rosa roser passet godt siden det er en ungdomslig farge.

Vil også legge ved en nydelig sang som Magnus Eliassen i samarbeid med Kråkesølv har lagd i helgen:

Fra i morgen skal jeg begynne å blogge som vanlig igjen. Hverdagen må fortsette, og jeg har enda noen prosjekt å bli ferdig med.

One thought on “roses

  1. Nydelige roser. :) Så flott at du skal gå i rosetoget i kveld. Det blir nok en sterk opplevelse.

    Stor klem fra mamma :)

Legg igjen en kommentar

