Månedens design: august

Jeg har bestemt meg for å begynne med månedens design igjen, håper det er noen som liker-, og leser det. Denne måneden er det en stumtjener jeg har fått øynene opp for.

Nara er designet av Shin Azumi for danske fredericia, og består av restmaterialer etter produksjonen av andre møbler. Det er ikke rart at jeg falt for denne! Bare det faktum at det er gjenbruk er nok til at jeg ville kjøpt den, men det skader jo ikke at den er fin å se på..

Det er mye oppussing og fornying hjemme for  tiden, derfor har det blitt lite blogging. Snart er vi heldigvis ferdig, og da skal jeg vise masse bilder både fra min nye hybel og fra mammas nye hobbyrom!

3 thoughts on “Månedens design: august

  1. Hei :) Stilig stumtjener ;) Jeg tenkte på det i dag faktisk , å skaffe meg en stumtjener på soverommet . Har en stol med klær der inne , ikke så fint akkurat. Da blir det ryddigere med en slik tjener ;) Jeg har ikke en oppskrift på disse glassbrikkene nå . Men legger ut en slik beskrivelse neste gang . følg med ;)
    Hilsen Janne

  2. Sv: : Så kjedelig, det er jo veldig dumt. Men når det er sagt, så inneholder ID et kjemikal som heter bismuth og som IKKE er bra for huden. Jeg vet at veldig mange er fornøyd med ID og jeg var det lenge selv, men det er faktisk ikke helt bra, huden kan bl.a. bli grå og gusten ;)

Legg igjen en kommentar

