Give away

Siden bloggen har rundet 1 år og snart 20 000 besøkende tenkte jeg det var på tide med en aldri så liten give away. Premien er ikke av den største sorten, men det er noe som jeg er veldig glad og stolt over.

Premien er 8 stk julekort designet av meg og en lyspæreknagg i betong. Begge produktene er lagd av den tidligere ungdomsbedriften Spire Design UB som jeg var en del av forrige skoleår.

Regler:

– kommentar under dette innlegget, 1 lodd

– skrive et blogginnlegg om give awayen hvor du linker til bloggen, 1 lodd

 

Du kan altså få 2 lodd, skriv hvor mange du tar. Konkurransen er åpen frem til 1. november

29 thoughts on “Give away

  1. Oj…førstemann!
    Flotte julekort som kommer godt med når det nå nærmer seg jul. Har ikke blogg selv så jeg deltar med et lodd.

    Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

  2. Hei! Så fine kort! Og den lampe-knaggen er bare supertøff! Får jeg den andre loddet om jeg linker i sidekolonnen på bloggen min? Hvis jeg gjør det så blir det to lodd på meg! :)

  3. Hei,
    Det var fine julekort og kul knagg <3
    Har ikke blogg, så det blir bare ett lodd på meg!
    Kommer til å bli super glad og takknemlig om jeg vinner :D

  4. Hei hei, kule premier det her vel. Håper på litt flaks i høstmørket. Takk for en spennende blogg som mange liker.

  5. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Tøff den Lyspære knaggen var
    Skikkelig gøyal,så jeg blir gjerne med på GiveAwayen din,Gratulerer med mange besøkende…
    Blir 1 lodd på meg,da jeg ikke har blogg selv.
    Ønsker deg en rikgtig god Høst & Vinter
    ˙·٠•●♥✿❀♥❀✿♥●•٠·˙

Legg igjen en kommentar

