To paint or not to paint?

Var på en liten lopperunde i dag da jeg plutselig så en stol jeg ikke klarte å gå i fra. Siden jeg er en fattig student måtte jeg prøve å prute litt, og fikk faktisk 50 kr i avslag. For 250 kr ble stolen min.

Nå er spørsmålet om jeg skal male den eller ikke?

Jeg synes egentlig den er veldig kul og retro slik som den er, men jeg tror kanskje den ville passet bedre inn på hybelen om den ble hvit. Se på dette innlegget og hjelp meg å velge. Male eller ikke male?

Legg igjen en kommentar

