Ny favoritt

Helt fra jeg hørte om konseptet til Studio har jeg vært overbevist om at det kom til å bli en ny favoritt, og gjett om det levde opp til forventningene! Vi har lenge hatt bruk for et magasin som dette, og jeg håper det blir en stor suksess.

Det Studio har som mange av de andre interiørmagasinene ikke har er personlighet, og stor variasjon i stiler og leiligheter. De andre bladene synes jeg ofte blir veldig ensformige, og du må kjøpe mange ulike magasiner for å få dekket flere stiler. Jeg har verken plass eller råd  til det, så jeg synes Studio er perfekt.

(Dette er på ingen måte et reklamebasert innlegg, jeg er bare veldig entusiastisk for dette prosjektet, hehe)

4 thoughts on “Ny favoritt

  1. Jeg er så hjertens enig!
    Man blir jo litt trøtt på å lese fra hjem på over 240m2 med svømmebasseng og dobbel garasje når man bor i leilighet – det kan være fint det også men ikke alltid like relevant :)

    Ha en finfin torsdagskveld ♥
    Signe

  2. Morro at du likte bladet så godt!
    Du må melde deg på konkurransen som vi har gående akkurat nå. Det er jo en super mulighet å vise bloggen sin frem og ikke minst å vinne lekre premier;)
    Ha en finfin helg!
    Klem E

  3. Takk for fin kommentar inne hos meg, setter kjempestor pris på det! :) ♥

    Er enig med deg at Studio var kjempegøy å lese, variert og spennende! Jeg var så heldig at jeg vant ett års abonnement på Studio inne hos Rustikk! :) Men jeg greide ikke vente så jeg kjøpte det første nummeret den dagen det kom ut! hehe

    Ha en fin uke! :)

Legg igjen en kommentar

