Fredagskos

Roomsketcher er et artig og enkelt innredningsprogram som ligger gratis på nettet. På skolen brukte vi ofte dataprogram når vi hadde innredningsoppgaver, derfor synes jeg det var gøy å finne et program gratis program på nettet som jeg kan leke meg litt i.

Mamma og pappa har snakket om å pusse opp soverommet sitt, derfor bestemte jeg meg for å prøve å lage et forslag:

Jeg tok utgangspunkt i møbler de hadde fra før, men de er selvfølgelig ikke helt like siden det er begrenset hva man får til i dette programmet. Mamma er veldig glad i lilla og synes at panel er fint siden hun har fått det på hobbyrommet. Ellers valgte jeg en enkel og ren stil uten for mye pynt.

One thought on “Fredagskos

Legg igjen en kommentar

