Før og etter: hobbyrom

Endelig har jeg tatt bilder av mammas nyoppussede hobbyrom. Dette rommet har vært både mitt soverom og mamma og pappas soverom før det ble kontor, og nå hobbyrom. Før-bildene ble tatt da vi begynte med prosjektet, derfor ser det veldig tomt og nedslitt ut. Dette er det eneste rommet som ikke har blitt pusset opp.

Før:

Etter:

Jeg planløste rommet og fant ut hvordan man skulle gjøre det mest brukbart. Mamma valgte selv tekstiler og så hjalp jeg henne litt med hvilke bilder som skulle henges opp. Pappa stod for utføringen av mine byggeplaner.

Gulvet er eike laminat. Grunnen til at jeg valgte laminat i stedet for parkett er rett og slett for å slippe vedlikehold, og så har vi slikt gulv i resten av huset. Mamma ønsket panel på veggene, og fikk ferdigmalt panel i eggehvit.

Benkeplaten går langs hele veggen og er i heltre. Det var opprinnelig et høyskap på den ene siden, men vi kappet det ned til 80 cm og laget et identisk skap på den andre siden. Fra før var det et innebygd skap i veggen som vi beholdt slik at det er mest mulig oppbevaringsplass.

Hva synes du?

4 thoughts on “Før og etter: hobbyrom

Legg igjen en kommentar

