Favoritter hos Kremmerhuset

Kremmerhuset har fått en kjempe lekker nettbutikk. Selv om det finnes to Kremmerhus butikker i Bodø, er det godt å bare kunne titte på nettet av og til. Man får også mer oversikt på den måten.

Her er mine favoritter for høsten/vinteren:

Jeg liker godt den røffe, men samtidig feminine stilen, og kontrasten mellom kalde, nøytrale farger mot varmt treverk. Jeg skal ikke legge skjul på at grå er en av mine favorittfarger. Ugler og strikkede produkter er i vinden, og det kan jeg godt like.

One thought on “Favoritter hos Kremmerhuset

Legg igjen en kommentar

