DIY: lyspæreknagger i betong

Jeg har fått noen spørsmål om å legge ut beskrivelsen for lyspæreknaggene vi lagde i ungdoms bedriften Spire Design. Bedriften ble lagt ned ved skoleårets slutt, og det var ikke vår originale ide. Derfor ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal få vite hemmeligheten. Jeg vet jo at det er mange som har ventet på dette.

Slik ser knaggene ut hjemme hos meg. Jeg bruker dem til oppbevaring av smykker, belter og vesker. Veldig kjekt.

Utrolig dårlig lysforhold for å fotografere i for tiden… Må skaffe meg ekstern blits!

4 thoughts on “DIY: lyspæreknagger i betong

  1. Hei!

    Jeg prøver å lage noen til gangen min, men jeg får ikke til første skritt. Hvordan fjerner du den lille metallrundingen? Og på mine pærer virker det som om det svarte området er av metall, ikke av glass…? Har du noen tips?

    Hilsen Karine

    • Hei,

      Prøv å bruk ei lita tang som har flate sider. Bruker du glødepærer? For det er kun dem jeg har erfaring med, og på dem har det bare vært glass. Jeg vet dessverre ikke hva du kan gjøre om det er av metall…Kanskje du kan prøve å klippe den løs med en tang?

Legg igjen en kommentar

