Kreativ innpakning

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg elsker å pakke inn gaver. Ekstra gøy er det når man gjør litt mer ut av det.

De glansede julepapirene liker jeg ikke å bruke. De er slett ikke bra for miljøet, og så er de fineste ofte ganske dyre. I stedet bruker jeg å pakke inn gavene i gråpapir, og i går fant jeg en rull med mønster på hos Panduro som var  litt finere.

Stilen i år ble derfor litt gammeldags og naturlig med hyssing, tags, noen hjerter og litt dymo.

På mange av bloggene ser jeg at det ikke er bare meg som legger litt ekstra i det å pakke inn gavene. Hvilken stil har du gått for i år?

2 thoughts on “Kreativ innpakning

  1. har vært innom mange butikker her nede i tønsberg og sett på blogger at det julepapiret det er faktisk «inn» nå ;o men nice! :) ble også inspirert til å gjøre noe spesielt med julegavene i år etter at jeg var i butikkene her nede, men så har jeg nå allerede pakket inn alle gavene, så blir vel kanskje litt dumt og pakke dem opp før å pakke dem inn igjen? ;p

    gleder meg iallefall til jeg får min julegave fra dæ! :D

  2. husker jeg startet med det for et par år tilbake. gavene ble så mye finere. Ser mer koselig ut, og det er slike gaver vi husker.
    I fjor gikk jeg enda lengre, og prøvde avispapir. ble ikke like fint.
    Tøffe de rullene, blir nok å tusle til panduro.
    Bruker også seglstempel oppå, blir veldig fint:)

Legg igjen en kommentar

