Takkegave

I januar skrev jeg om en fjernkontrollholder jeg hadde kjøpt i julegave til pappa. For noen uker siden fikk jeg en mail fra nettbutikken Bonordisk hvor jeg hadde kjøpt denne, om at mitt innlegg hadde gitt dem mye salg på fjernkontrollholderen, og hun ville gjerne gi meg en gave som takk.

Jeg synes det var så flott at mitt innlegg kunne hjelpe butikken, og jeg var ikke klar over det en gang. I går kom gaven, og den var utrolig kul! Tusen takk Line hos Bonordisk, det var veldig hyggelig :)

En utrolig artig og tøff husketavle!

søte julekort fikk jeg også.

One thought on “Takkegave

Legg igjen en kommentar

