Innpaknings inspo

Hvis du ikke har begynt å pakke inn julegavene enda, kan jeg gi deg litt inspirasjon. Har du allerede pakket inn gavene, kan du nyte nydelige bilder.

 

One thought on “Innpaknings inspo

  1. Hei ;-)
    Her var det mye flott innpakning,du! Jeg har noen få pakker igjen å pakke inn og koser meg masse med innpakningen. Det er jo så mye morsommere å gi bort gaver som er innpakket med kjærlighet. Jeg koser meg iallefall med slikt arbeid.
    Ønsker deg en super start på den siste innspurtsuka fram mot jul ;-)

    Klæm Vibeke

Legg igjen en kommentar

