Bloggåret 2011 – Del 1

Her er en liten oppsummering av hva jeg har blogget om i 2011:

Januar:

Jeg prøvde å få juleplantene til å funke i hverdagen ved hjelp av hermetikkbokser.

Februar:

Jeg heklet bestemorruter som ble til en pute.

I NIBs utfordring om oppbevaring viste jeg frem boksene mine fra Ikea.

Jeg heklet dekor til telys glasset.

Jeg rakk også å dra en tur på Stockholm Furniture Fair med klassen min. 

Mars:

Jeg skrev om bokstaver og lagde stilleben.

Det var Earth Hour og jeg satt derfor en time i bekkmørke med stearinlys.

April:

En skoeske fikk æren av å bli dekorert med et gammelt tegneseriehefte.

Påskeegget ble også dekorert med papir. En kreativ måned.


Legg igjen en kommentar

