Bloggåret 2011 – Del 2

mai:

Jeg var i Oslo og bodde på dette kule hotellet sammen med ei venninne.

I løpet av Osloturen var jeg på House of Oslo og kjøpte disse lekre koppene.

juni:

Jeg ble ferdig å strikke en pute med mariusmønster som jeg begynte på i påska.

Det ble plutselig sommer i nord, noe jeg nøt med elle interiør og smoothie.

Jeg gjorde noen små prosjekter når sommervarmen ikke var til stedet.

Jeg leverte inn de siste skoleoppgavene før skolen var slutt og jeg kunne kalle meg interiørkonsulent.

juli:

Mamma og jeg dro på roadtrip til Brønnøysund. Vi kjørte kystriksveien på tur sør og måtte over Helgelandsbrua.

Etter å ha spist norges beste softis med nyrørte jordbær i Brønnøysund, lagde jeg mye av min egen vri da jeg kom hjem.

i juli skjedde det også en tragedie vi aldri kommer til å glemme. Disse rosene ble brukt under rosetoget i Bodø.

august:

Mitt nymalte stuebord trengte glassbrikker, og jeg kom på en kjapp og enkel løsning.

Jeg oppdaget ny streetart laget av STEIN.


Legg igjen en kommentar

