Bloggåret 2011 – Del 3

september:

Jeg dro på ferie til Kreta med min gode venninne Hege.

Etter å ha brukt sommeren på maling, var hybelen endelig klar for innflytting.

Jeg oppdaget washi tape og hybelen fikk mange hint av neonrosa og gamle bilder.

oktober:

Bloggen fylte ett år og jeg holdte give away for første gang.

Jeg deltok i Studios julegavetips konkurranse, men vant dessverre ikke.

 

Oppussingen av mammas nye hobbyrom ble ferdig.

november:

Dagene ble mørkere, men skapte til gjengjeld vakre solnedganger.

Etter tips fra bloggen kronprinsessene, lagde jeg julepynt av fimo leire.

Syltetøyglass dekorert med garn ble fine telysholdere.

Desember:

Adventstiden kom og jeg hadde ny adventsstake og nye gardiner.

Jeg koste meg med kreativ innpakning av julegaver.

 

Til slutt ble det jul på hybelen med kvister dekorert av selvlagd julepynt.

 

Nå kan vi legge 2011 bak oss og gjøre oss klar for 2012. La oss håpe verden ikke går under ;) Godt nyttår!

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

