Lysere hverdag

Julen er fin, men det er veldig godt å kunne pakke den bort nå. Pynten har fått være ute i lyset ekstra lenge i år, rett og slett fordi jeg ikke orket å pakke det vekk i helga, men i går hentet jeg frem hverdagen igjen!

Det ble plutselig lysere, men jeg har lyst til å hente inn litt mer farger. Kanskje er det blogginnlegget mitt om farger som har påvirket meg, eller solen som begynner kjempe seg frem over fjelltoppene. Nå er det ikke lenge til vi ser den igjen.

One thought on “Lysere hverdag

  1. HEi Malin. Superkul tapet under. Strikk. I STOR stil. Dødskult. Takk for kommentar. JO badet ble veldig bra. Glasset over vasken sparer også veggen. Og tapetet kan bare byttes ut nå man vil endre. Vi trenger jo alle endring i ny og ne :-) Ha en fin uke, snart helg! Signe

Legg igjen en kommentar

