Moderne retro innredning

Neste uke skal jeg på portefølje dag hos Kunsthøgskolen i Bergen. Nå sitter jeg å fikser på tidligere oppgaver som jeg skal ha med, men det er ikke bare bare når man ikke har de rette programmene. Mye må gjøres for hånd eller i innredningsprogrammet room sketcher.

Her er en oppgave jeg holdt på med i går. Det er en stor stue/spisestue til et ungt par. Jeg har valgt å innrede den ganske ungt og moderne, men med litt «Mad men» følelse. Betong, mørke farger, congnac farget skinn, lilla, murvegg og mørkt treverk.

Har du noen tips til forbedringer? Eller kanskje tips til interiørbutikker i Bergen?

One thought on “Moderne retro innredning

Legg igjen en kommentar

