Nye puter

Som jeg sikkert har nevnt før hater jeg å sy! Men likevel har jeg sydd nye puter..

Den stripete puten har jeg vist før, men den har nå fått et tre-tall påsydd. Den lille hvite puten er siste tilskudd i familien. Puten er ikke helt ferdig. Jeg leter etter en fargerik og litt stor knapp å ha midt på puten. Har du tips til hvor jeg kan få kjøpt det, rop ut!

One thought on “Nye puter

  1. Hei på deg!! Takk for kommentar. Ikke alltid jeg får svart, men setter pris på alle som legger igjen kommentar! Det blir lest! :-) Her er det uglekvitter på gang. KUL PUTE!!! FIne møbler også! Inspirasjon kommer fra alle kanter. Også fra brakker! SOm du så på bloggen min. Nå vekkes av fuglekvitter hver morgen. Det er så digg. Og snøen smelter! YES! Ha en fin vinter videre. Signe

Legg igjen en kommentar

