Hjemme igjen etter Bergen tur

Da har jeg kommet hjem igjen etter to herlige dager i Bergen. Jeg har fått et veldig godt inntrykk av både byen og folkene, som var kjempe hyggelige. Kunst- og designhøgskolen var akkurat slik jeg hadde håpet, og nå er jeg sikker på at det er dit jeg vil dra.

Det ble litt shopping, men dessverre lite interiørting. Vi fant rett og slett veldig få interiørbutikker. Kanskje var vi på feil plass? TING var i alle fall min type butikk, men siden vi reiste med håndbagasje kunne jeg ikke kjøpe så mye stort.

Interiøravdelingen til Kunst- og designhøgskolen.

Jeg hadde ikke med speilrefleksen, derfor var dette omtrent så mange bilder som ble tatt dessverre…

Legg igjen en kommentar

