Utfordring: favoritt pute

Fabelaktig har en utfordring om favorittpute, og i siste liten må jeg melde meg på med noen gamle bilder siden jeg ikke har hatt tid til å ta nye.

Jeg liker egentlig alle putene mine like godt fordi de passer så godt sammen, men hvis jeg skal velge en blir det en av de jeg har laget selv. Jeg er veldig stolt over at jeg klarte å hekle slike ruter, og derfor er puten spesiell for meg. Det er altså den fremste, avlange puten jeg deltar med.

Hvis du ønsker å delta har du fortsatt litt tid. Utfordringen stenger i morgen 1. mai.

One thought on “Utfordring: favoritt pute

Legg igjen en kommentar

