DIY: skooppbevaring

Skoesker er (som jeg har skrevet i en del innlegg før…) geniale til oppbevaring. Denne gangen har jeg dekorert en skoeske som faktisk skal brukes til oppbevaring av sko.

Gjør det selv: Riv ut ark fra en gammel bok eller avis og fest bitene på eska med tapetlim eller decoupagelim. Dekk toppen med et par strøk decoupagelim slik at papiret tåler vann og støv. Mal esken i en farge du liker. Jeg har bruk vanlig akrylmaling. Til slutt klipper du ut trekanter og limer dem fast på esken. Mine trekanter er 4 cm lange og høye. Tips: Hvis esken er dekt med glatt papir, riv det av før du maler, da vil malingen sitte bedre.

Her kan du se andre esker jeg har dekorert: 1, 2

Legg igjen en kommentar

