inspirasjonsbok

Å samle på bilder som inspirerer meg er viktig for kreativiteten. Jeg samler alle bilder fra nettet på pinterest, men jeg kjøper også en del blad som har mange fine bilder. Derfor har jeg laget en bok som jeg kan samle dem i. Da kan jeg også bruke kreativiteten min til å lage collager med bildene.

 

Tips: Papiret brukt på utsiden av boken kjøpte jeg på søstrene grene i Bergen. De hadde mange små ruller med slikt papir i ulikt mønster og farger til en rimelig penge.

Legg igjen en kommentar

