Sommerfarger

Jeg synes det er gøy å lage collager. Spesielt for å gi inspirasjon til meg selv, men også dere lesere. Denne collagen representerer både herlige sommerfarger og hva jeg skal bruke tiden min til denne sommeren. Is, bilturer og maling.

kilder: 1, 2, 3

One thought on “Sommerfarger

  1. Åh så deilig inspo – liker!

    Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
    Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

    klemklem

Legg igjen en kommentar

