På instagram i det siste

Akkurat i dag var jeg litt tom for ideer til blogginnlegg. Derfor viser jeg heller litt av de siste bildene fra instagram. For å oppsummere innholdet i bildene: jeg har begynt å strikke min første genser, og den blir selvfølgelig grå og mintgrønn. På lørdag kjøpte jeg koselampe  til vinduet, og på søndag lagde jeg kanelsnurrer til kvelds siden det var farsdag.

Resten av uka skal det komme bedre innlegg, lover! I mellomtiden kan du delta i give awayen min om du ikke har gjort det enda. Trykk her for å bli med.

Legg igjen en kommentar

