Materialcollage – svart/hvitt soverom

Sakte, men sikkert går portofolieoppgaven framover. Jeg har funnet en del møbler som jeg vurderer, men denne materialcollagen ikke er ferdig på noen måte.

Hvis alt blir svart og hvitt er jeg redd det blir ensformig og kjedelig, derfor funderer jeg på om jeg skal hente inn litt metaller. Det vil skape en kontrast, og i tillegg gi rommet en varmere følelse. Veggen bak sengen skal være svart, så det blir ikke veldig mye hvitt slik som det ser ut på collagen.

Legg igjen en kommentar

