I det siste

Jeg har blitt mer og mer tilhenger av instagram, og skulle bare ønske jeg hadde en litt nyere iphone slik at bildene blir bedre. Foreløpig får det holde med den jeg har, og det skjer jo at det kommer noen fine bilder ut av den! Disse har jeg tatt i det siste:

IMG_0423

IMG_0434

IMG_0446

IMG_0451

IMG_04721. skisseboken min dekorert med washitape, 2. lagd meg nye vaser av noen glassflasker, 3. dekorert et lite brett med geometrisk mønstret papir, 4. kjøpte bok om norsk funkis på mammut salg, 5. søndagstur til Nyholmen skanse med sikkelig vårfølelse.

Legg igjen en kommentar

