DIY: neon og geometrisk

Jeg elsker fine notatbøker, og i det siste har jeg begynt å dekorere dem selv. Papiret er fra Søstrene Grene og det neongule strikket kjøpte jeg på et konkurssalg for lenge siden, men har ikke fått brukt det til noe enda. For å toppe det hele fant jeg en veldig god setning på pinterest som jeg syntes passet godt: «What the helvetica». Alle som er mer enn normalt opptatt av skrift vet at helvetica er en skrifttype.

Blyantboksen kom med blyanter da jeg kjøpte den, og jeg syntes  at den var genial for oppbevaring av blyanter så jeg skal nok kjøpe flere slike til å ha fargeblyanter og  slikt i.

DSC_0116

DSC_0107

DSC_0113

3 thoughts on “DIY: neon og geometrisk

Legg igjen en kommentar

