sniktitt

Foreldrene mine holder på å pusse opp pappas barndomshjem, og siden jeg er så glad i å pusse opp gamle møbler og ting, er det et perfekt sommerprosjekt for meg. Akkurat nå er det et soverom som skal dekoreres, og under kan du se hva jeg har gjort så langt.

IMG_0113Speil kjøpt på loppis – dekorert med papir fra Søstrene Grene, to gamle rammer malt i sort med bakgrunn av gråpapir og gamle scrabble bokstaver kjøpt på loppis og ei vevd matte fra Åhlens. Har også kjøpt ei «String hylle» på bruktbutikken. Jeg mangler bare noen lamper, nattbord og kanskje et par større bilder. Må prøve meg litt frem med det jeg har, og se hva som mangler etterhvert.

3 thoughts on “sniktitt

    • Ja, ble kanskje litt klisjé det jeg skrev, men synes det passet godt på et soverom.

      Det var en stringhylle i hermetegn. Så det var nok bare en kopi, men en veldig lik en! Betalte 80 kr for den.

Legg igjen en kommentar

